Uhh Mom, we’re NOT coming home YET...... - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Fleur & Eric Krenten - WaarBenJij.nu Uhh Mom, we’re NOT coming home YET...... - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Fleur & Eric Krenten - WaarBenJij.nu

Uhh Mom, we’re NOT coming home YET......

Door: Eric y Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur & Eric

29 April 2009 | Mexico, Cancún

Dinsdagmiddag 15:00 uur. Volledig bepakt en bezakt rijden we met een taxi naar het vliegveld. We zijn erg vroeg voor ons doen, het verkeer zat mee. Bij aankomst lezen we de vervelende mededeling op de borden... 2,5 uur vertraging!! Verdomme, zeggen we tegen elkaar... alle vluchten tot nu toe (11 in totaal) zijn op tijd geweest!! Zelfs de kleinste vliegtuigjes naar lokale bestemmingen! En Martinair presteert het om op onze allerlaatste vlucht 2,5uur vertraging te hebben. Nou ja, denken we; er zit niks anders op dan de tijd uit te zitten.. Maar hoe dichter we bij de incheckbalie komen, hoe meer verhalen we horen over “vouchers van Martinair, hotel-all in” etc. De jongen achter de balie legt ons uit dat het vliegtuig zelfs 10 uur vertraging heeft en dat we niet v oor 3 uur ’s nachts zullen vertrekken. Maar we kunnen wel kiezen tussen tot 03:00 snachts op het vliegveld blijven OF de eerstvolgende vlucht aanstaande vrijdag nemen!!! T/m vrijdag zal Martinair ons dan in de watten leggen in een 5sterren-all-inclusive hotel in Cancún aan het strand!!!! Nou, daar hoefden wij geen minuut over na te denken!! Hoe vaak in je leven zal het voorkomen dat dit wordt aangeboden en dat je geen verplichtingen als werk of school hebt om naar toe terug te keren!! En MEN, gedurende onze 3,5 mnd hebben we nooit in een heel luxe hotel geslapen, laat staan in een 5-sterren hotel, all-in!! Vandaar dat we dus voor deze laatste optie gekozen hebben en pas a.s. vrijdag naar huis vliegen en dus zaterdagmiddag arriveren rond 12:00!!

Het was best moeilijk voor ons dit aan onze moeders te vertellen, iedereen was er natuurlijk op ingesteld ons vanaf woe alweer te kunnen zien!! Voor onszelf is het ook nog steeds onwerkelijk!! Dus sorry mensen voor het extra geregel en alles, maar we konden deze buitenkans niet laten schieten!! Ook vinden we het jammer dat we Koninginnedag missen, dus doen jullie aub een extra dansje en drankje voor ons.

Vanavond hebben we lekker gegeten in 1 van de 8 á la carte restaurants!! Op dit moment typen we dit op onze hotelkamer (met uitzicht op zee) en zometeen bestellen we een film en wat roomservice om bij te komen van het idee. Verder is hier echt van alles te doen en hebben we zelfs een groot zwembad dat lijkt te overlopen in de zee!! Kortom, Martinair; in tegenstelling tot de 265 andere Nederlanders op de vlucht (die wel vannacht terugkeren) vinden wij jullie vertraging zo vervelend nog niet!!!

Nu dan echt de allerlaatste abrazo en tot snel!!

Eric y Fleur

===================================================================

ENGLISH VERSION

Uhh Mom, we’re NOT coming home YET....

TUE afternoon 03:00 o’clock. Fully packed we leave by cab to the airport. We arrive quite early, no traffic jams or whatsoever. At arrival we read the bad news that our plane has a 2,5 hour delay!! Damn, …all the flights we had sofar (11 in total) were perfectly on time!! Even the smallest planes to local destinations! And Martinair accomplishes to have a 2,5 hour delay. Ah well, we think, we’ll just have to sit this one out. As we move further towards the check in counter, we hear people talking about “Martinair vouchers, all in hotel” etc. The flight attendant behind the counter explains us that the plane even has a delay of 10 hours and that we will not leave before 03.00 this night. But we can choose between waiting until 03.00 at the airport OR take the next flight on FRI!! In the meanwhile Martinair will take care of us in a 5-star-all-inclusive hotel in Cancun on the beach!!! Well we did not have to think long about that!! How many times in a lifetime you’ll get this opportunity without having any obligations like work or school at home to go back to!! And MEN, during our 3,5 month trip we never stayed in a very luxurious hotel, let alone a 5 star all-in one!! Therefore we chose the last option and will not fly home until FRI and arrive SAT around noon!!

It was pretty hard to tell our moms this news, everyone is of course expecting to see us on WED! It is still unreal for us as well!! So sorry peeps for the extra hassle we cause, but we just couldn’t let this one go!! We’re a bit sad as well to miss out on Queensday, so pls do a small dance for us.

Tonight we had a lovely dinner in one of the 8 á la carte restaurants!! At this moment we are typing this at our hotel room (with ocean view) and going to order a movie and some roomservice to get used to the idea of being here. Further we even have a pool that seems to flow into the ocean!! So, Martinair; unlike the 265 other Dutch people on the flight (who are flying back tonight), we don’t mind your delay that much!!

The very last abrazo and see you soon!!

Eric y Fleur

• 29 April 2009 - 04:40

Ralph:

hahaha enjoy!!!
    Altijd leuk vertraagde vluchten...:)

• 29 April 2009 - 05:25

MAMS:

Hoi bofkonten,:)

Moet nog langer wachten :S
    Ja, ik had dat ook gedaan als me dat aangeboden werd,en ach de koningin mist jullie niet op haar feestje hoor, komen mensen zat, MAAR IK WEL.
    Geniet ervan en ik wacht wel mijn slaapzak op Schiphol tot het vliegtuig arriveert.
    Geniet van deze onverwachte luxe en tot zaterdag.
    Heel veel liefs, dikke kusssssss,

LOVE MAMS

• 29 April 2009 - 06:46

Maaike:

ja wauwie, what an opportunity! geniet er van man, hihi!
    liefs maaike

• 29 April 2009 - 06:59

Anita:

Jeetje, jullie hebben toch wel geluk bij ongeluk! Dat gebeurt inderdaad niet elke dag ;) Geniet er 1000% van, dit zijn écht de laatste dag :)
    En alvast een goeie terugreis! Liefs Anita

• 29 April 2009 - 07:43

Yolanda:

Dan wil ik wel nog wat foto's van al die luxe zien ;)

Zie jullie zaterdag.. en dag geen vertraging en andere aanbiedingen gewoon naar huis!!!

Dikke kus!!

• 29 April 2009 - 08:27

Renee:

hihi, dit ga je echt niet menen..... Heerlijk, kijk nu word je uiteindelijk toch nog beloond voor het feit dat jullie de hele trip zo goed op jullie centjes hebben gepast. Genieten!!!

• 29 April 2009 - 08:50

Michel:

Zo heerlijk zeg. Zitten jullie bij Iberostar? Enjoy your stay en drink ook paar tequillas voor ons....

• 29 April 2009 - 09:51

Lars:

Hey Kruisridders,

geniet van de extra dagen vol luxe!
    Eric gozer, we hadden zaterdag enkele speelminuten voor je geregeld tijdens de laatste wedstrijd tegen Bdrecht. Maar jll hebben gelijk hoor, moet je altijd doen.

Tot snel.

Adios Amigos

• 29 April 2009 - 10:30

Farsia:

Superleuk! Dit hebben jullie wel verdiend. En dan vrijdag lekker uitgerust terug naar huis! Take care en tot snel! bisous

• 29 April 2009 - 10:48

Marielle&Michael:

Hey guys,

Natuurlijk!! Even afsluiten met een vijfsterrenhotel ;)

Geniet er nog even van. Tot heel snel.

Groetjes,
    Marielle& Mike

• 29 April 2009 - 10:49

Marielle&Michael:

Hey guys,

Natuurlijk!! Even afsluiten met een vijfsterrenhotel ;)

Geniet er nog even van. Tot heel snel.

Groetjes,
    Marielle& Mike

• 29 April 2009 - 11:00

Alain:

Dat klinkt Relaaaaaaaaax & Chiiiiiiiiiiill Damm ... ;)..... Alain

• 29 April 2009 - 11:12

Rachie:

Ahh GEWELDING!!!
    Dit is een perfecte afsluiting denk ik zo;-)
    Wel ff een knop omdraaien natuurlijk, jullie missen nu Koninginnedag maar zo'n 5 sterren hotel pfff heerlijk hoor: geniet er van!!
    Goeie reis zaterdag!!
    Liefs rachie

• 29 April 2009 - 11:58

Don Nielle:

hahahaha mazzelaars!!! jullie moeders vonden t vast niet erg :P

Salute di Sicilia!

• 29 April 2009 - 12:44

Boudewijn:

Wow, wat rielekst man! Geef jullie groot gelijk nog ff wat langer te genieten, en dat met zoveel luxe.

Heel veel plezier nog daar en een behouden vlucht gewenst en tot ziens in NL!

• 29 April 2009 - 13:01

Kim & Gary:

Geniet ervan! Wij zouden ook geen moment getwijfeld hebben, ;-) xxxx

• 29 April 2009 - 16:10

Hans :

Over opportunity gesproken, wij dachten het wel, het is weer gratis...hi ha ho. joke.
    Geniet er nog maar even van en...........gezond blijven hoor!!! Pas gerust als jullie weer hier zijn.

Adios

• 29 April 2009 - 16:53

Amrita:

Hey guys,

Een geluk bij een ongeluk! geniet er maar van, ik ben al blij dat jullie gezond terug keren.

X!

• 29 April 2009 - 21:44

Sarah Bithell:

Sounds rough! So glad you two have had such an amazing trip together.

• 30 April 2009 - 10:03

Dayenne:

haha.. geniet ervan! koninginnedag vieren kan volgend jaar ook weer.
    Alvast een goede reis voor vrijdag!