Inpakken en wegwezen! / Pack and go! - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Fleur & Eric Krenten - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen! / Pack and go! - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Fleur & Eric Krenten - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen! / Pack and go!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur & Eric

19 Januari 2009 | Nederland, Rhoon

NLs:

Nadat Eric met een 8 zijn Mastertitel heeft behaald, na alle farewell/goodluck parties & etentjes, alle lieve woorden, kadootjes en tips, is het nu echt tijd om in te pakken!! Weer very last-minute, hoe kan het ook anders! De laatste paar dagen (incl vandaag) nog grieperig, dus dit is mijn excuus. Te weinig geslapen en teveel gefeest en dan krijg je dat. Wel iig bijna iedereen nog gezien en dat was de bedoeling! Nu maar hopen dat ik de reis naar Buenos Aires overleef (zo’n 25 uur van deur tot deur!).

Op dit moment belangrijk; de battle van de spullen te voeren – wat blijft thuis –en wat wordt in de oh zo kleine rugzak gepropt. Daarna rond 14:30 nr Schiphol rijden en om 19:20 (hopelijk met alles onder controle) op het vliegtuig stappen.

We hopen dat jullie onze avonturen met plezier zullen volgen!! Take care!!

Xxx Fleur

========= ========= =========

Eng:

After Eric obtained his Master with an 8, after all the farewell/goodluck parties & dinners, nice words, gifts and good advise, it’s time to start packing now!! Of course very last-minute, like always! But I catched a bit of a flu these last days, so this is my excuse. This is what you get when this virus is everywhere and you lack sleep because of too much parties. But at least I got to see everybody and this was our goal! Crossing my fingers now that we’ll survive the trip to Buenos Aires without vomiting or fever (a trip of around 25h door to door!)

Now the battle of packing begins; what to bring with me and what to leave at home (this backpack is way too small!). At 14:30 driving to Schiphol and hopefully (with everything under control)- flying at 19:20.

We hope you’ll follow our adventures closely! Take care!!!

Xxx Fleur

  • 19 Januari 2009 - 11:06

    Frans,Miranda&Manoah:

    Stoer hoor zo'n mooie reis! Heel veel plezier, zonnen en Spaans praten! PS Is het nog gelukt om alles in een kleine rugzak te proppen??

  • 19 Januari 2009 - 17:44

    Meredith:

    Super veel plezier met zijn 2-en. Leuk hoor, de site!! Ik zal af en toe een kijkje nemen. Hebben jullie ook middelen de vele muskieten. Ik zit onder de bulten van mij vakantie in Suriname.

    XXXX Mer!

  • 19 Januari 2009 - 18:06

    Rafaela :

    Hi Fleur en Eric,

    Jullie zitten nu waarschijnlijk al in de lucht...spannend spannend spannend. Ik hoop dat jullie een goede reis hebben. En kijk uit naar de eerste verhalen en foto's.

    xxx
    Raf

  • 20 Januari 2009 - 02:11

    Ralph:

    Vraagje komt er ook een spaanse en franse vertaling...nu we toch bezig zijn :)
    Maar anyway ik stuurde net een mail naar je/jullie maar ik lees hier dat jullie al aan het vliegen zijn...
    Ik ga deze ff bookmarken en als mijn baas niet te vaak rond loopt kan ik ook posten hahaha

  • 20 Januari 2009 - 06:47

    Anita:

    Haai Eric en Fleur,
    Heb jullie helaas donderdagavond bij SS gemist, maar wil jullie alsnog heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier wensen! Ben echt ontzettend jaloers op jullie reis! Doe voorzichtig, maar geniet er vooral van! Ik ga met spanning op jullie eerste blog vanaf daar wachten!
    XX Anita

  • 20 Januari 2009 - 07:15

    Floris & Mirjam:

    Hey lieve Eric en Fleur,

    Jullie zitten nu in de lucht dus het pakken moet gelukt zijn!! We zullen jullie via deze site goed in de gaten houden :)! Geniet van alles & neem het zonnetje mee terug!!!

    XX

  • 20 Januari 2009 - 09:53

    Rachie:

    He Fleur & Eric,

    Jullie zijn al vertrokken naar dat mooie land!
    Geniet er saampies van, lekker spaans praten, avonturieren, zonnen enz. Ben erg benieuwd naar jullie eerste avontuur/blog! Ik houd je weblog in de gate ;-)

    xxx rachel & Ismael


  • 20 Januari 2009 - 21:02

    MAMS:

    Ik volg jullie op de voet kon niet verder met jullie meegaan tot aan het inchecken op Schiphol en jullie nog tot na de douane nazwaaien. Heel veel plezier daar en ik hoor jullie gauw.
    Love MAMS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur & Eric

19 jan - 10 feb Argentinië 10 feb - 11 feb 1 nacht Lima (Peru) 11 feb - 15 feb Arequipa (Peru) 15 feb - 8 mrt Cusco (Peru)Spaanse les 8 mrt - 12 mrt Macchu Picchu (Peru) 13 mrt - 17 mrt San Jose (Costa Rica) 17 mrt - 26 mrt Costa Rica beach 26 mrt - 27 mrt Mexico City 27 mrt - 22 apr Guanuajato (Mexico) 22 apr - 28 apr Cancun (Mexico) 28 apr - terugvlucht. Aankomst Adam 29 april 11:40!!

Actief sinds 13 Jan. 2009
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 32057

Voorgaande reizen:

19 Januari 2009 - 29 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: