Veilig aangekomen/Safely arrived - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Fleur & Eric Krenten - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen/Safely arrived - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Fleur & Eric Krenten - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen/Safely arrived

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Fleur & Eric

20 Januari 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Dag 1 van onze wereldse reis door Latijns-Amerika.

Zijnde afgestudeerd en eigen baas vertrokken wij voor de reis. Uitgezwaaid door familie verliep de check-in vlotjes. Nog even snel voor het boarden een Canon camera gekocht (ze kon het weer niet laten). De lange reis was een flinke opgave, zeker voor Fleur, bij wie de naweeën van de griep nog duidelijk zichtbaar en merkbaar waren. Dit had uiteraard nadelige gevolgen voor mij, aangezien ik daardoor weer als muilezel werd gebombardeerd, wat ik natuurlijk met liefde deed =)

De ongelooflijk goede en lieve service van British Airways kon niet verhelpen dat Fleur de zwaarste vliegreis van haar leven heeft gehad waar slaap en ontspanning zeer schaars waren. Vele toiletbezoeken, zweetdruppels en reispillen later kwamen we dan toch eindelijk in het heerlijk warme Buenos Aires!

Het appartementje is gelukkig zoals op de foto’s, ook schoon en in een rustige omgeving. Minpuntje is wel dat ik met mijn voeten buiten het bed slaap, alhoewel ik me geen zorgen hoef te maken over koude voeten. Laatstgenoemde heeft als heuse mantelzorger zojuist de boodschappen gedaan en een kippensoepje gemaakt voor Fleur. Haar krachten keren terug......

Vanavond vroeg naar bed en dan morgen eindelijk de stad verkennen! Buenos Aires , het feest kan beginnen, want wij zijn binnen!

Eric

===================================================================

Day 1 of our worldly trip through Latin America

Being either graduated or boss of our own we left for our first part of the trip. After waving goodbye multiple times to our family, we smoothly got passed the check-in and passport control. In the few remaining minutes on Schiphol, Fleur decided she had to buy a new camera. (gotta love impulsiveness) The long journey proved to be quite a challenge, especially for Fleur, who was still experiencing the aftershocks of the flu. Of course this had repercussions for me, again being appointed as carrying mule of the luggage, a task I performed with love of course =)

The more than excellent service of British Airways could not prevent Fleur from having her worst and longest trip ever where sleep and relaxation were scarce goods. After many hours of sweating, toilet visits and taking tablets, we finally arrived at warm and sunny Buenos Aires!

The apartment was luckily just like the pictures and also clean and in a quiet neighbourhood. Only thing is that I am sleeping with my feet outside the bed, although I don’t have to worry about cold feet. Once settled, I performed my social duty, by going grocery shopping and making Fleur a delicious chicken soup. Her strengths are returning….

Tonight we gonna hit the bunks early so we can discover the city tomorrow! Buenos Aires, hold on to your seatbelts….cause we arrived!!

Eric

• 20 Januari 2009 - 21:18

Jordi:

Aiiight! Hopelijk voelt fleur zich snel beter. Jij niet teveel cerveza drinken en heel veel plezier samen daar morgen natuurlijk en sterkte fleur! :)

Have fun!

• 21 Januari 2009 - 11:50

Hans V E:

Haantje rustig wachten tot kipje weer op krachten is dus zachtjes over de veertjes...JUIST Geen getok! HOK IN.! Beterschap voor Fleur
    Take Care Have Fun.

• 21 Januari 2009 - 13:13

Rachie:

Ahhh hopenlijk heb je veel voorraad van die overheerlijke kippensoep voor fleur, wordt ze gauw weer beter!
    Fijn om te horen dat jullie reis verder goed verlopen is. Veel beterschap voor Fleur!
    Enjoy Buenos Aires!
    Take care both of you!
    xxx

• 21 Januari 2009 - 15:41

Yolanda:

Beterschap!

En veel plezier met het verkennen van de stad!

x

• 21 Januari 2009 - 17:05

Arie MSNP/TOR:

veel plezier VRIEND. Je zult het wel niet geloven maar je "vriendenboekje"is haast vol!!!

• 22 Januari 2009 - 07:16

Farsia:

Hola! Ik hoop dat je nu wel weer beter bent Fleur! Goed te horen dat jullie in ieder geval in de zon zitten. Daar gaat je griep gelukkig sneller over. Leuk verhaal hoor, leuk om te lezen. Ben benieuwd of jullie de engelse versie volhouden, ik zou niet kunnen. Maar dat moet voor Msc Kruis geen probleem zijn! Liefs, bisous

• 22 Januari 2009 - 08:32

Nienke:

gaaf hoor zo'n avontuur, heel veel plezier en fleur beterschap!
    x

• 22 Januari 2009 - 10:26

Maaike:

Heeej, fijn dat jullie heelhuids zijn aangekomen!! hopelijk wordt je snel beter. Ik ben zelf inmiddels ook ziek. Maandag ziek wakker geworden, toch zwetend naar Olen gereden, de ibuprofen heeft me goed op de been gehouden, maar ben dinsdag toch maar naar huis gegaan zodra we op kantoor waren. Begin me nu eindelijk weer wat beter te voelen... Als dit timeframe ook bij jouw griep hoort betekend dat dat je je gisteren ook al beter begon te voelen, dus yay, geniet ervan!
    kussie!

• 22 Januari 2009 - 11:46

Nili Brazili:

Lekker hoor dat BsAs! Hier is t ook niet verkeerd met de regen en ijskoude wind... :)

ik leefde direct met je mee toen ik de muilezel passage onder ogen kreeg haha! In gedachten ben ik bij eric :P

geniet ervan jullie! Flor snel btr worden, we zullen de verhalen aandachtig volgen.

• 22 Januari 2009 - 18:31

Dayenne:

• 22 Januari 2009 - 18:31

Dayenne:

Hey you guys, ben benieuwd hoe het nu met jullie is. Fleur hopelijk inmiddels weer beter? En wat vinden jullie van BsAs???? I know I love it... Veel plezier nog!!!

• 23 Januari 2009 - 12:30

Anne Stoelhorst:

Ha Fleurtje!!

Hierbij even een berichtje vanuit OBL!! Heel veel plezier gewenst en genietze daar!!

Groetjes, Anne

• 24 Januari 2009 - 22:23

De Eik 1:

Fleurtje, we zijn hier in het huisje Rhoon, benieuwd naar het huisje in Argentinie. Foto's Foto's Foto's :-)..
    Hihi nee doe maar rustig aan, we horen het wel! Liefs & Knuffels van mama, papa & Kim

• 24 Januari 2009 - 22:24

Kim:

Ik ga trouwens morgenochtend helemaal alleen naar de kerk bij de Randweg. Ik wil me er meer in gaan verdiepen.

Dikke xx!

• 25 Januari 2009 - 21:19

Julien:

Hey Fleur,
    nice to know that you've landed and getting ready to discover the new world!
    I'll be keeping an eye on your blog to follow your adventure!
    All the best to you two!
    Groetjes,
    Julien.

ps: thanks for the EN version :D

• 26 Januari 2009 - 11:57

Alain Stout:

Helemaaaal geeeek , hoe zit het met dag 2,3,4,5 :D:D:D.... Veel Plezier!!!!! Helemaal Losss!!

• 26 Januari 2009 - 12:09

Ayesha:

Hey liefjes,

Goed om te horen dat jullie heel zijn aangekomen. Hopelijk heb je al een beetje je draai daar kunnen vinden. Natuurlijk ben ik benieuwd wat er de afgelopen week allemaal is gebeurd.. Het is volgens mij weer tijd voor een nieuw verhaaltje!!!

xx

• 27 Januari 2009 - 00:05

Arnaud:

Update plx!!11!! ;-)

Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen, hoeveel kilo trouwens? ;-)

update voor jullie, ik mag 6 tot 8 weken in een mitella lopen. Spieren in mijn schouders gescheurd met voetbal. Je ziet nu een leuk stukje bot omhoog staan. Fijn joh ;-)

• 27 Januari 2009 - 08:01

Farsia:

Huh?!? Geen update? We houden het in de gaten he! Take care

• 28 Januari 2009 - 11:42

Suikeroom:

Hey hartstikke tof ziet het eruit lekker bruin worden en kilos vlees hier wordt het weer schaatsen van het weekend groeten